Ben je
tevreden
over ons?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met de dienstverlening of produkten van DNGB. Daarom horen wij het graag als je denkt dat het beter kan. Laat het ons ook weten als je een suggestie, vraag of klacht hebt. Je kan hierbij denken aan de uitleg over onze produkten op onze websites, of in de documentatie. Maar ook het advies van de hypotheekadviseur met betrekking tot onze produkten en/of diensten; de antwoorden op je vragen en de manier waarop je bent geholpen. Als je een klacht hebt is het belangrijk dat je ons zo snel mogelijk op de hoogte stelt. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. Download de onderstaande brochure voor meer informatie.
Wil je een klacht indienen?
Dat kan telefonisch op 085 - 489 4850. Een van onze medewerkers staat je dan te woord. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 uur, in het weekend en op feestdagen zijn we gesloten.
Scoop klachtenprocedure
De klachtenprocedure van DNGB is van toepassing op de produkten en diensten en produktwebsites van DNGB B.V. Het betreft de volgende websites:
-
DNGB | url: https://dngb.nl
-
Duokoop | url: https://duokoop.nl
-
Duowonen | url: https://duowonen.nl
-
Starterskorting | url: https://starterskorting.nl
-
Koperskorting | url: https://koperskorting.nl
-
Salesoft | url: https://salesoft.nl
-
Interassist | url: https://interassist.nl
-
Canonpercentage | url: https://canonpercentage.nl
-
De Volksmakelaar | url: https://devolksmakelaar.nl